Publikováno 31. 1. 2017 | autor: channelworld.cz
Každoročně pořádají výrobci a distributoři ICT a spotřební elektroniky pro své resellery desítky partnerských setkání, seminářů a dalších akcí. ChannelWorld se alespoň ty zásadnější snaží pokrývat ve svých reportážích. Redakce každoročně vybere z těch, kde byla mediálním partnerem, ta nejlepší. Koncepty už jsou zavedené, ale tématika se dokáže stále ještě originálně obměňovat. Musíme uznat, že kdybychom hodnotili jen podle zábavy a kurióznosti tematiky, výsledek by mohl vypadat částečně jinak. Ale partnerské akce mají být hlavně o spolupráci, takže efektivita setkání a množství obchodních příležitostí hrají významnou roli.
Neustále zrychlující se trh prodeje IT a inspiroval AT Computers k opačnému stylu partnerských setkání. Pod heslem „kein štress“ reselleři odění do tematických trik a rozdělení do „rodinných týmů“ (od dětí po babičky) získávali za aktivity na prezentacích a soutěžích žetony – smajlíky, které pak směňovali za dárky ve dvou tombolách. Soutěžili například v zapamatování si jmen královských synů v pohádce, stavění věže z lahviček „flying-hirsch“ a nechyběly ani omalovánky.
O bezstresový průběh se staral také barman servírující bombardino a svařák, ale také tým masérů. Pokud snad někdo potřeboval ještě více zvolnit tempo, připravena byla také čajovna s vodními dýmkami. Na odpolední soutěže navázala po otevření rautu večerní „kein štress ATC party“. Kromě zábavných vědomostních soutěží s Daliborem Gondíkem vystoupila česká break dance špička Bez Masakru, mistr světa v bike trialu Vašek Kolář a kapely The Apples a HD Elektrik. Pěti akcí na Seči pro sítě Comfor, Triline, Autocont, VIP partnery, Apple, Digimax a Premio se zúčastnilo na 1 500 lidí a přes 900 resellerů.
Celá foto a videoreportáž z partnerského setkání AT Computers.